Søk

HRP Velferdsteknologi

Velferdsteknologi er omfattende og vår prosess er tredelt.
Marthe Dyrud
Fagleder, samfunn og tjenester

HRP kan velferdsteknologi!

HRP har god tverrfaglig kompetanse, fra kunde- og leverandørsiden. HRP bistår i hele prosessen fra å kartlegge behov, gjennomføre anskaffelsesprosessen, planlegge implementering og realisere gevinster.

Kompetanse og erfaring

Våre rådgivere på velferdsteknologi har unik erfaring og kompetanse på velferdsteknologi. De har både vært på leverandør- og kundesiden og besitter høy teknologi- og fagkunnskap.  Rådgiverne våre kan bistå i hele prosessen fra å kartlegge behov, gjennomføre ulike typer anskaffelser, planlegge implementering og realisere gevinster av velferdsteknologi. I tillegg har de erfaring med å være prosjektledere og styre disse prosessene.

Velferdsteknologi er omfattende og vår prosess er tredelt.

Vi jobber med forutsetninger for og gjennomføring av beslutninger. Vår ambisjon er at hver beslutning og hvert prosjekt er til det beste for dagens og morgendagens utfordringer.

Alle prosjekter har tre faser; før, under og etter beslutning – HRP kan bistå i alle tre. Fra ønske og behov, via beslutning og anskaffelse, til resultat og gevinstrealisering

Hva skjer før beslutning?

Vi kan bistå kommunene i arbeidet med kartlegging av dagens situasjon, endringer, fremtidige behov og nye muligheter.

Ved å prioritere velferdsteknologi før starten av et byggeprosjekt, sikres det at infrastrukturen blir designet for å støtte og optimalisere bruk av moderne teknologi nå og fremover. Vi gjør omfattende kartlegging for å avdekke behov og muligheter, og sørger for å ha et godt beslutningsgrunnlag. Sammen setter vi opp en hensiktsmessig strategi for veien videre

En beslutning setter i gang mange oppgaver.

Når rett beslutning er tatt bistår vi kommunen med hele prosessen fra utarbeidelse av anbudsgrunnlag, valg av konkurranseform, gjennomføring av konkurranse og gjennomføring av prosjektet.

Vår erfaring er at gode brukerprosesser sikrer et best mulig resultat. I HRP er vi opptatt av å ta brukernes erfaring og kompetanse på alvor slik at de får være med å påvirke så tidlig som mulig i prosessen og underveis i prosjektet.

Vi bistår med å ta gode valg, finne de beste løsningene, og legge til rette for å oppnå de beste resultatene.

Prosjektet er ikke ferdig før det er i full drift.

Vi sørger for at prosjekter og prosesser gjennomføres etter plan, ønske og behov. Vi anser ikke vår jobb som utført før kunden en fornøyd og i mål, og følger opp prosesser og drift så lenge det er behov.

HRPs visjon er perfekt bruk av samfunnets ressurser. Det løser vi i samarbeid med våre kunder!

Cecilie P. Øyen

Direktør Samfunns- og tjenesteutvikling

Tlf +47 95 92 34 70
Email cecoye@hrpas.no